Autobusi koje sada proizvodi Ikarbus iz Zemuna su sasvim odgovarajuci.
Jednostavni za rukovanje, sa malo, ali dovoljno elektronike,klimatizovani, i odgovarajucom cenom.
Mozda i najvaznije od svega navedenog je to sto je domaci proizvod srednjeg kvaliteta , pri cemu su maksimalno uposlene firme iz Srbije, zaposleni radnici,koji svoju platu zarade i ne cekaju od drzave socijalu.
Sitne nedostatke ce proizvodjac otkloniti vremenom.
Ako bi gradski prevoznik uspeo da obezbedi svake godine 15-20 ovakvih vozila to bi bilo sasvim O.K.
One 6ice koje još voze su davno zrele za penziju!
Kako solo tako i zglobovi, već imaju na satu više od 2 miliona kilometara, a da ne pričam o stanju mehanike.
Pošto su nam leta sve toplija, trebaju nam autobusi sa klimom, jer je ne moguće izdržati u autobusu, kada je vani 35 stepeni!
Svaka čast vozačima pa kada izdrže smenu od 7 sati na takvoj temperaturi!
Zglobovi za koje kažu da je urađeno rekarosiranje, nije to ni blizu rekarosiranja. Karoserija je ostala ista, samo što je urađeno farbanje i ubačena nova sedišta. Rekarosiranjem se smatra potpuno skidanje karoserije i pravljenje nove.
Al' kad su već radili nešto, mogli su promeniti i stakla, pa staviti vakumirana i ubaciti klimu, ovako se nije dobilo mnogo.
Obnova voznog parka je kontinuirana potreba i ne bi smela da se pretvara u predizbornu kampanju. Neophodno je i da GSP modernizuje vozni parka, odnosno da kupuje vozila na gas, ekoloski mnog povoljnija, i sa klima uredjajima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP kupuje 10 zglobnih autobusa
Novi Sad
•04.11.2015.
•08:54 > 08:36
Komentari 5
Jednostavni za rukovanje, sa malo, ali dovoljno elektronike,klimatizovani, i odgovarajucom cenom.
Mozda i najvaznije od svega navedenog je to sto je domaci proizvod srednjeg kvaliteta , pri cemu su maksimalno uposlene firme iz Srbije, zaposleni radnici,koji svoju platu zarade i ne cekaju od drzave socijalu.
Sitne nedostatke ce proizvodjac otkloniti vremenom.
Ako bi gradski prevoznik uspeo da obezbedi svake godine 15-20 ovakvih vozila to bi bilo sasvim O.K.
Vojvodina Republika
One 6ice koje još voze su davno zrele za penziju!
Kako solo tako i zglobovi, već imaju na satu više od 2 miliona kilometara, a da ne pričam o stanju mehanike.
Pošto su nam leta sve toplija, trebaju nam autobusi sa klimom, jer je ne moguće izdržati u autobusu, kada je vani 35 stepeni!
Svaka čast vozačima pa kada izdrže smenu od 7 sati na takvoj temperaturi!
Zglobovi za koje kažu da je urađeno rekarosiranje, nije to ni blizu rekarosiranja. Karoserija je ostala ista, samo što je urađeno farbanje i ubačena nova sedišta. Rekarosiranjem se smatra potpuno skidanje karoserije i pravljenje nove.
Al' kad su već radili nešto, mogli su promeniti i stakla, pa staviti vakumirana i ubaciti klimu, ovako se nije dobilo mnogo.
živan
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H